LUKOSTREĽBA PRINÁŠA REKREÁCIU PRE TELO I DUCHA. AK MÁTE CHUŤ SI ZASTRIEĽAŤ Z LUKU, USKUTOČNÍME PRE VÁS A PRIATEĽOV, VAŠU RODINU, FIRMU ČI ORGANIZÁCIU AKÉKOĽVEK LUKOSTRELECKÉ AKCIE, LEKCIE I ZÁBAVNÉ SÚŤAŽE PODĽA PRIANIA.

Lukostreľba
Luk je strelná zbraň. Skladá sa z pružného lučišťa, najčastejšie dreveného, a nepružnej tetivy. Strieľajú sa z neho šípy, najčastejšie drevené, ktoré môžu mať na jednom konci operenie, kvôli vylepšeniu letových vlastností a na druhom kovový hrot. Streľba z luku sa nazýva lukostreľba.
História:
Vznik lukostreľby sa datuje začiatkom 16. storočia pred naším letopočtom a odvtedy sa stal luk jednou z najpoužívanejších zbraní vôbec. Používal sa v armáde, na ochranu a tiež na lov.
Postupom času boli luky vytlačené modernejšími zbraňami na pušný prach.
 V Japonsku, lukostreľba  postupne prerástla do bojového umenia nazývaného Kyudo. Strieľa sa výhradne inštinktívne. Streľba je tiež ponímaná ako duchovná záležitosť.  V stredovekom Japonsku bol luk zbraňou samurajov. U ázijských národov sa udržala tradičná lukostreľba až dodnes. Vynikajúcimi lukostrelcami boli Mongoli a Číňania. Dnes je v Mongolsku, Kórei a Tibete lukostreľba národným športom.
Lukostreľba ako šport:
Ako šport je dnes lukostreľba súťažou medzi strelcami, ktorí strieľajú na kruhový terč v rôznych vzdialenostiach.
V dnešnej dobe už lukostreľba tak ako mnoho iných športov využíva najnovšie materiály ako karbón, dural, a podobne. Tieto luky sa navyše môžu vybaviť rôznymi doplnkami ako sú napríklad mieridlá, či stabilizátory.
Od roku 1972 sa Lukostreľba objavila na Olympijských hrách.
Pravidla:
Strieľa sa vonku a aj v hale. Každý terč má 10 kruhov rôznej bodovej hodnoty, pričom stred má hodnotu 10 bodov a vonkajší 1 bod. Pri zásahu 2 zón sa započíta vždy tá s vyšším počtom bodov. Pokiaľ sa súťažiacemu podarí trafiť šíp, ráta sa bodová hodnota trafeného šípu. Ak šíp netrafí cieľ, súťažiaci dostane 0 bodov. Aby sa eliminovala možnosť rovnakého výsledku v strednom kruhu sa nachádza ešte jeden kruh zvaný X10. Počet bodov je stále 10, ale pri nerozhodnom výsledku vyhráva hráč, ktorý ma viac šípov v kruhu x10.